Aktualności

Informacje z naszego osiedla

Zamykamy stary rachunek bankowy - czynsze

Informujemy, że rachunek bankowy:
12 1020 2629 0000 9102 0009 8053
na który przez wiele lat wpłacali Państwo opłaty czynszowe będzie zamknięty od 1 lutego 2025r.

Wszelkie wpłaty dokonywane na ten numer rachunku bankowego będą powracały na konto wpłacającego!

Prosimy o weryfikację, czy „stałe zlecenia”, jakie część z Państwa zdefiniowała w swoich bankach, deklarowane są już na nowe, indywidualne rachunki bankowe w naszej spółdzielni?!

Szanowni Państwo, w połowie 2024r. wprowadziliśmy indywidualne rachunki bankowe dla każdego mieszkańca w celu usprawnienia i ułatwienia procesu rozliczania i rozksięgowywania Państwa finansów. Zdecydowana większość wpłat, regulowana jest już na rachunki indywidualne, w związku z czym nie widzimy potrzeby realizacji dalszych opłat za utrzymanie „starego” rachunku, który nie będzie już wykorzystywany.

Jeśli nasza komunikacja o nowym, indywidualnym numerze konta bankowego komuś z Państwa umknęła, prosimy o kontakt z Działem Finansowo-Księgowym w naszej spółdzielni!

Intensywne opady śniegu - odśnieżanie

Szanowni Państwo.
W związku z intensywnymi opadami śniegu, prosimy o odpowiedzialne parkowanie samochodów na terenie osiedla, tak aby umożliwić przejazd pługu oraz w razie potrzeby pojazdów służb, jak Pogotowie Ratunkowe, Straż Pożarna, czy Policja. Prosimy o nie parkowanie na chodnikach.
Równocześnie informujemy, że realizujemy odśnieżanie i piaskowanie naszych ulic i chodników dwa razy dziennie (rano i wieczorem) pługo-piaskarką, którą zakupiliśmy do naszych zasobów w grudniu 2023r.
Na bieżąco monitorujemy warunki na drogach oraz sytuację meteorologiczną i będziemy interweniować w miarę potrzeb.
Prosimy zatem o wyrozumiałość … i pamięć, że przy tak intensywnych opadach, na pewno nigdzie nie będzie idealnie – działamy w miarę możliwości, aby chodniki i ulice były drożne.

I-czynsze - czasowo niedostępne

Szanowni Państwo,

w związku ze zmianą systemu finansowo-księgowego i rozliczeniowego w naszej Spółdzielni, moduł dostępu do sald w aplikacji I-Czynsze będzie niedostępny do końca lutego 2025r.

Wdrażany, nowy moduł oprogramowania, poza wglądem w saldo rozliczeniowe, będzie zawierał wiele innych, przydatnych funkcji.

Jesteśmy przekonani, że chwilowy brak dostępu do Państwa danych, zrekompensuje nowa funkcjonalność systemu, który udostępnimy Państwu w marcu 2025r.

Przepraszamy za niedogodności.

Biuro spółdzielni:

Spółdzielnia Mieszkaniowa
„Słoneczne Wzgórze”
ul. Elizy Orzeszkowej 4
25-435 Kielce

+48 41 331 13 57
+48 41 331 16 26

sekretariat@sloneczne-wzgorze.pl

Godziny pracy:

Poniedziałek 7.00-15.00
Wtorek 7.00-15.00
Środa 7.00-15.00
Czwartek 7.00-15.00
Piątek 7.00-15.00


ALARM
 - poza godzinami pracy

GPS: 50°88'82.9"N 20°64'99.5"E

Znajdź nas w Google Maps